![Ελληνικές ταινίες: Η ταυτότητα του άντρα που εμφανίζεται ως πορτραίτο σε πολλές ταινίες [pics]](https://www.mivida.gr/wp-content/uploads/2020/05/02/portraito-2.jpg)
Ελληνικές ταινίες: Η ταυτότητα του άντρα που εμφανίζεται ως πορτραίτο σε πολλές ταινίες [pics]
Ελληνικές ταινίες: Είναι σαν να το βλέπεις μπροστά σου... το πορτραίτο ενός άντρα με μουστάκι που εμφανίζεται ως ντεκόρ σε πολλές ταινίες.
Ελληνικές ταινίες: Ποιος ήταν ο άνδρας αυτός λοιπόν; Ο εν λόγω κύριος με το επιβλητικό ύφος και το τσιγκελωτό μουστάκι, εμφανίζεται συνολικά σε επτά ταινίες που είχαν την υπογραφή του Φιλοποίμην Φίνου.

Πρόκειται για τις ταινίες: «Η Ωραία Των Αθηνών (1954), «Χαρούμενο Ξεκίνημα» (1954), «Το Αμαξάκι»(1957), «Ο Θησαυρός Του Μακαρίτη» (1959), «Το Ξύλο Βγήκε Από Τον Παράδεισο»(1959), «Το Κλωτσοσκούφι» (1960) και «Ο Ατσίδας» (1962).

Ο συγκεκριμένος κύριος όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Finos Film, είναι υπαρκτό πρόσωπο και μάλιστα ηθοποιός. Και το όνομα αυτού: Βελισσάριος Κοντογιάννης.

Το «αστείο» είναι ότι οι περισσότεροι τον γνωρίζουν ως πορτραίτο και όχι ως φυσική παρουσία. Όπως αναφέρεται στις περισσότερες πηγές, η εικόνα αυτή ανήκε στον σκηνογράφο Μάρκο Ζέρβα, ο οποίος τη χρησιμοποιούσε ως ντεκόρ. Μάλιστα, πολλοί δημοφιλείς καλλιτέχνες της εποχής ανέφεραν ότι το πορτρέτο βρισκόταν στις αποθήκες της Φίνος και όποτε κρινόταν δυνατόν, ανασυρόταν από εκεί και απλά άλλαζε μόνο η κορνίζα του.

Ο Βελισσάριος Κοντογιάννης εμφανίστηκε ως πατέρας του Μαυρογιαλούρου (Λάμπρου Κωνσταντάρα) στην ταινία «Υπάρχει και φιλότιμο», ως «θείος Τάκης» με τεράστια περιουσία στο «Η κυρία του κυρίου», στον «Θησαυρό του Μακαρίτη» η Γεωργία Βασιλειάδου τον συστήνει σαν τον θείο της, ενώ υπήρχε και σε αρκετές ακόμα ταινίες.