Pantone Period Red: Το χρώμα της γυναίκας
Το νέο χρώμα θέλει να σπάσει τα ταμπού γύρω από τη γυναικεία περίοδο
LIFESTYLE

Pantone Period Red: Το χρώμα της γυναίκας

Pantone Period Red: Η εταιρεία με το μεγαλύτερο σύστημα αντιστοίχισης χρωμάτων, βρήκε ένα καινούριο κόκκινο αφιερωμένο στις γυναίκες.

Pantone Period Red:  Η έμπνευση της εταιρείας για το νέο της χρώμα προήλθε, όπως φαίνεται και στο όνομα, από το χρώμα της περιόδου των γυναικών.

Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία ελπίζει να συμβάλλει στον τερματισμό του στίγματος που σχετίζεται με την εμμηνόρροια. Η Pantone διαθέτει το μεγαλύτερο σύστημα αντιστοίχισης χρωμάτων στον κόσμο, στην οποία βασίζεται η παγκόσμια βιομηχανία σχεδιασμού, από τη γραφιστική έως τη μόδα, τη σχεδίαση προϊόντων έως την εκτύπωση.

H καινούρια απόχρωση είναι «μια ενεργή και περιπετειώδης κόκκινη απόχρωση» που ελπίζει ότι θα «ενθαρρύνει τις γυναίκες να αισθάνονται περήφανες για το ποιες είναι». Η Pantone συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα γυναικείων προϊόντων Intimina για να δημιουργήσει το νέο χρώμα της καμπάνιας Seen + Heard, η οποία στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενθάρρυνση των ανθρώπων, ανεξάρτητα από το φύλο, να μιλήσουν για την εμμηνόρροια.

Η Intimina είπε ότι το χρώμα ήταν «αυθεντική απόχρωση του κόκκινου, που αντιπροσωπεύει μια σταθερή ροή».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Presenting “Period”, a new red shade created to break the stigma around menstruation and promote period positivity. Swedish healthcare brand @intimina came to Pantone Color Institute to develop this custom color in support of their global campaign to make menstruation more visible and normalize this most normal of bodily functions. “An active and adventurous red hue, courageous Period emboldens people who menstruate to feel proud of who they are. To own their period with self-assurance; to stand up and passionately celebrate the exciting and powerful life force they are born with; to urge everyone regardless of gender to feel comfortable to talk spontaneously and openly about this pure and natural bodily function.” Pantone Color Institute collaborated with @Intimina on the Seen + Heard campaign to create a red shade that is inspired by a steady menstrual flow. Pantone and Intimina worked alongside a gynecologist and consulted research published in Medical News Today to develop the shade, but by no means is this supposed to be an accurate depiction. Instead, we created a visual identifier of a red shade that would help @Intimina leverage the power of color to share their story.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PANTONE (@pantone) στις

Το σύστημα Pantone

Το γνωστό σύστημα επινοήθηκε το 1963 στις ΗΠΑ για την επίλυση του προβλήματος της περίπλοκης χρωματικής αντιστοίχισης στη βιομηχανία εκτύπωσης. H παλέτα πλέον περιλαμβάνει ένα φάσμα 2.625 αποχρώσεων. Για να τονίσει μάλιστα τη νέα εκστρατεία, η Intimina έκανε μια σημαντική δωρεά στην ActionAid.

Pantone clolors

Η Jillian Popkins, διευθύντρια πολιτικής ActionAid UK, δήλωσε: «Σε όλο τον κόσμο σήμερα, εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια εξακολουθούν να υποφέρουν λόγω του στίγματος, που σχετίζεται με την περίοδο. Πολλά κορίτσια χάνουν ζωτικές μέρες στο σχολείο, ή ακόμη και το εγκαταλείπουν εντελώς, είναι ένας λόγος, που πολλές γυναίκες βιώνουν τη δια βίου φτώχεια παγκοσμίως. Χωρίς το στίγμα γύρω από την έμμηνο ρύση, περισσότερες γυναίκες θα μπορούσαν να ξεφύγουν από τη φτώχεια, να εκπληρώσουν τις δυνατότητές τους και να ενισχύσουν τις κοινότητές τους. Αυτή η σημαντική καμπάνια θα σας βοηθήσει να το αλλάξετε.

Read more