![«Μίλησέ μου»: Kαμπάνια ευαισθητοποίησης για την έμφυλη βία από τον Anastasios [vid]](https://www.mivida.gr/wp-content/uploads/2020/11/25/MILISE-MOU-MIXAIL-1000x900.jpg)
«Μίλησέ μου»: Kαμπάνια ευαισθητοποίησης για την έμφυλη βία από τον Anastasios [vid]
«Μίλησέ μου»: H 25η Νοεμβρίου έχει οριστεί ως η Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών.
«Μίλησέ μου»: Με αφορμή την ημέρα αυτή, τα κομμωτήρια Anastasios Hair Style Studio παρουσιάζουν την καμπάνια «Μίλησε μου».

Μέσα από ένα βίντεο προβάλλει το μήνυμα της ημέρας αυτή. Καμία γυναίκα δεν είναι μόνη. Η έμφυλη βία πρέπει να τελειώσει και μπορεί να νικηθεί αν καταπολεμήσουμε το φόβο, εάν βρούμε το κουράγιο να μιλήσουμε για αυτό που μας συμβαίνει. Η έμφυλη βία διακρίνεται από τις άλλες μορφές βίας γιατί πηγάζει από την ιστορικά διαπιστωμένη ανισότητα μεταξύ ανδρών και γυναικών. Όσο οι γυναίκες βιώνουν διακρίσεις τόσο θα παραμένουν ευάλωτες στη βία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΗΕ, 1 στις 3 γυναίκες κάποια στιγμή στη ζωή της θα αντιμετωπίσει σωματική, ψυχολογική ή σεξουαλική βία από τον σύντροφό της. 1 στις 5 γυναίκες θα πέσει θύμα βιασμού ή απόπειρας βιασμού, ενώ 500.000 με 2.000.000 άνθρωποι στον κόσμο, κυρίως γυναίκες και παιδιά, εκτιμάται ότι διακινούνται παράνομα κάθε χρόνο με σκοπό τη σεξουαλική εκμετάλλευση και την εξαναγκαστική εργασία.

Σε ότι αφορά ειδικότερα την Ελλάδα, στοιχεία της Ελληνικής Ιατροδικαστικής Εταιρίας (ΕΙΕ), δείχνουν πως σωματική βία αναφέρει ότι έχει υποστεί το 24% των γυναικών, ενώ σεξουαλική βία αναφέρεται από το 6% των γυναικών. Τα περιστατικά βιασμών υπολογίζονται στη χώρα μας σε 5.000 ετησίως. Ωστόσο, μόνο 150 από αυτά πιστοποιούνται και ακολουθούν τη νομική οδό.
Για την καμπάνια έχουν «επιστρατευτεί» αναγνωρίσιμες γυναίκες από τον χώρο της υποκριτικής. Αποδέχτηκαν την πρόσκληση του Aναστάσιου να συμμετάσχουν στην καμπάνια «Μίλησε μου», και να φωτογραφηθούν, συμβάλλοντας σε μια ενέργεια ευαισθητοποίησης απέναντι στην έμφυλη βία.
Οι Λένα Παπαλιγούρα, Αντιγόνη Κουλουκάκου, Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Μαριέλλα Σαββίδου και Κατερίνα Μισιχρόνη φωτογραφίζονται από την Ιωάννα Τζετζούμη σε άσπρο και μαύρο και με τη δύναμη της εικόνας, μας προτρέπουν να μιλήσουμε.

Παράλληλα η καμπάνια «Μίλησε μου» θα λάβει και τη μορφή οικονομικής ενίσχυσης. Λόγω lockdown η ενέργεια θα πάρει παράταση μέχρι το τέλος του 2020 και αφότου ανοίξουν πάλι τα κομμωτήρια.
Mέρος των εσόδων από τις υπηρεσίες που θα πραγματοποιούνται στα κομμωτήρια Anastasios Hair Style Studio σε Αθήνα και Ιωάννινα καθώς και από κάθε αγορά προϊόντων, θα δοθούν στο Κέντρο Διοτίμα, τη γυναικεία μη κερδοσκοπική οργάνωση που δραστηριοποιείται από το 1989 με όραμα τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, και αποστολή την πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας.