
Valentino: Η νέα του καμπάνια έχει μόνο super stars και για καλό σκοπό
Valentino: Για τη νέα του συλλογή Fall-Winter 2020-21 επέλεξε τα πιο διάσημα ονόματα από το χώρο της μόδας και του κινηματογράφου.
Valentino: Ο ιταλικός οίκος αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τους διάσημους φίλους του σε μια εφευρετική καμπάνια.
Oι Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell και Laura Dern φωτογραφίζονται για τον οίκο Valentino σε μια συλλογή που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια του παγκόσμιου lockdown. Οι super stars ποζάρουν από το σπίτι τους, φωτογραφημένοι από τα αγαπημένα τους πρόσωπα και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Φυσικά φορούν σύνολα από τη συλλογή Valentino Fall-Winter 2020-21. Οι εικόνες από την καμπάνια #ValentinoEmpathy τραβήχτηκαν υπό συνθήκες lockdown και θέλουν να δείξουν το ανθρώπινο συναίσθημα στη νέα κοινωνική πραγματικότητα.


Η Paltrow ζήτησε από τον σύζυγό της, Brad Falchuk, να τραβήξει τη φωτογραφία της. Η Gwyneth ξαπλώνει νωχελικά φορώντας ένα στράπλες φόρεμα. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με τα μαύρα εκπληκτικά γάντια και μία από τις ολοκαίνουριες δερμάτινες τσάντες του fashion house.


Η Laura Dern από την άλλη ανέθεσε τη φωτογραφία της στην Ellery Harper. Η ηθοποιός φοράει ένα ιδιαίτερο top από δαντέλα, chunky boots, την ίδια bag του οίκου, ενώ το σκυλί της ακουμπάει στα πόδια της.


Η Naomi Cambell τράβηξε μόνη της, τη δική της φωτογραφία, η οποία την δείχνει να στέκεται μπροστά σε μια πισίνα φορώντας ένα μακρύ σακάκι.
Τα πρόσωπα πολλά, το supermodel Christy Turlington, η ηθοποιός Frances McDormand, η ηθοποιός Rossy de Palma, τα μοντέλα Adut Akech, Sahteene Sednaoui και Anwar Hadid, ο rapper Ghali, η συγγραφέας Janet Mock, η ηθοποιός & μοντέλο Laetitia Casta, το μοντέλο Liu Wen και η ηθοποιός και τραγουδίστρια Tang Yan.

Ο creative director του Valentino, Pierpaolo Piccioli εξήγησε σε μια δήλωση του που δημοσιεύσε στο Instagram, ότι ήθελε να παρουσιάσει τις αξίες του brand και το ανθρώπινο συναίσθημα, καθώς ο κόσμος πλέον προσαρμόζεται σε μια νέα κοινωνικά πραγματικότητα.
«Τις τελευταίες εβδομάδες, όλοι βιώσαμε έναν νέο κόσμο, αλλά και το τι σημαίνει πραγματικά κοινωνική απόσταση», έγραψε. «Νιώθω πολύ άβολα όταν δεν μπορώ να αγκαλιάσω τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Όλοι είμαστε υποχρεωμένοι να μείνουμε μακριά από τους φίλους, τους συναδέλφους και την οικογένεια μας. Έχω συνειδητοποιήσει πόσο ευάλωτοι είμαστε, αλλά και πόσο πιο δυνατοί έχουμε γίνει μέσω των συνδέσεων που δημιουργούμε κοινότητάς μας».
Ο Piccioli δημιούργησε τα πορτρέτα ανθρώπων που αγαπά πολύ, οι οποίοι έχουν φωτογραφηθεί από τους αγαπημένους τους. Όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν να διαθέσουν τις αμοιβές τους -συνολικά 1 εκατομμύριο ευρώ- στο νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani.