Skoot: Το καρτουνίστικο brand που λατρεύει η Billie Eilish
Απόλυτα στο στυλ της
FASHION

Skoot: Το καρτουνίστικο brand που λατρεύει η Billie Eilish

Skoot: Ένα streetwear με πολλούς διάσημους φανς κυρίως ανάμεσα στους νεαρότερος εκπροσώπους της μουσικής σκηνής.

Skoot: Μια ματιά στην Instagram του θα σε βάλει στο κλίμα.

Το streetwear brand, που ιδρύθηκε το 2016 στη Σεούλ της Κορέας, διαθέτει κομμάτια zingy, manga και anime-centric τα οποία μπορείς εξίσου καλά να φορέσεις σε ένα κλαμπ αλλά και μέσα στο σπίτι σου. Τα καρτουνίστικα prints εφαρμόζονται σε όλα τα είδη ρούχων, από παλτό μέχρι πουλόβερ και παντελόνια, τα οποία έγιναν πολύ γρήγορα τα αγαπημένα ρούχα πολλών μουσικών. Οι Billie Eilish, Rosalía, BTS και πολλά άλλα stylish αστέρια τα έχουν φορέσει σε διάφορες εμφανίσεις τους.

Το συγκεκριμένο label ξεκίνησε όταν οι συνιδρυτές Koh V και MLMA συναντήθηκαν για πρώτη φορά στη Σεούλ πριν από λίγα χρόνια. Εκείνη την εποχή, η MLMA – που είναι καλλιτέχνης και τραγουδιστής – ράπερ – επικεντρώθηκε στην τέχνη της και η Koh «έπεσε» τυχαία στους καμβάδες της. «Η ζωγραφική ήταν το πρώτο μου ταλέντο που ανακάλυψα όταν ήμουν, δύο ή τριών χρονών», λέει η MLMA. «Ο Koh ήταν το πρώτο άτομο που ανακάλυψε ποτέ [τη δουλειά μου]».

Έτσι, αφού συναντήθηκαν, κατέληξαν με μια αυθόρμητη ιδέα: να εφαρμόσουν τα έργα τέχνης της πάνω σε ρούχα. Και έτσι γεννήθηκε το Skoot.

Τώρα, οι Koh και MLMA συνεργάζονται επίσης με τον καλλιτέχνη problem6oy, και το τρίο παράγει τολμηρά κομμάτια που λανσάρουν «άγριες« και εμπνευσμένες από κόμικ εκτυπώσεις. «Το anime και το manga αποτελούν τεράστια εμπνεύση», λέει ο Koh, ενώ η MLMA προσθέτει, «Μεγάλωσα γύρω από την κουλτούρα του animation επειδή είμαι από την Κορέα. Διάβαζα πάντα κόμικς και οι εικόνες αυτές με εμπνέουν πραγματικά. Μου αρέσει να στρέφω αυτές τις εικόνες με τον δικό μου τρόπο».

Πρόσφατα, η ετικέτα έκανε το ντεμπούτο του puffer coat που τραβάει εικόνες από το “Angel Attack”, ένα επεισόδιο από την ιαπωνική σειρά anime Neon Genesis Evangelion. Άλλες αναφορές είναι πιο αφηρημένες, όπως μια τυπωμένη ζακέτα και φούστα, οι οποίες και οι δύο έρχονται σε μια έντονη εκτύπωση που εμπνέεται από «μια ηρωίδα που δεν φοβάται να κλαίει».

Η Eilish είναι μεγάλος υποστηρικτής του brnad σχεδόν από το ξεκίνημά του.  Το προσωπικό της στυλ είναι απόλυτο συμβατό με το ύφος του Skoot. «Άρχισα να παρακολουθώ την Billie από πολύ νωρίς», λέει η MLMA. «Μας γνώρισε και άρχισε να φοράει τα πράγματα μας. Ένα από τα πρώτα κομμάτια που φορούσε ήταν ένα φούτερ με φλόγες που έφτιαξα».

Πρόσφατα, η Eilish φόρεσε μια τυπωμένη ζακέτα και σορτς από τη Skoot στο μουσικό της βίντεο “Because I Am”, καθώς και για την ερμηνεία της στα American Music Awards.

Το λογότυπο του brnad, όπως και τα ρούχα του δεν έχουν φύλο. «Το λογότυπό μας σημαίνει ότι δεν υπάρχει φύλο: Είναι το σύμβολο του ανδρικού και γυναικείου συμβόλου σε συνδυασμό», λέει ο Koh, ενώ η MLMA προσθέτει, «τα ρούχα δεν πρέπει να έχουν όρια όσον αφορά το φύλο».

Read more