
Kerby Jean-Raymond: Το μέλλον της πασαρέλας είναι τα drive-in shows
Kerby Jean-Raymond: Το μέλλον της επίδειξης μόδας, τουλάχιστον όπως το γνωρίζουμε, φαίνεται όλο και πιο αβέβαιο.
Kerby Jean-Raymond: Εν μέσω της παγκόσμιας πανδημίας, οι εβδομάδες μόδας σε όλο τον κόσμο έχουν μετακινηθεί σε ψηφιακή μορφή, ξεκινώντας από τα αντρικά shows που είχαν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα στο Μιλάνο, το Παρίσι και το Λονδίνο. Eάν αυτή η τάση θα συνεχιστεί έως το φθινόπωρο παραμένει ασαφές. Η Saint Laurent είναι o πρώτος μεγάλος οίκος που ανακοίνωσε ότι θα αποσυρθεί εντελώς από τον προγραμματισμό του για το 2020 και είναι πιθανό να ακολουθήσουν και άλλοι.

Ο σχεδιαστής Kerby Jean-Raymond της φίρμας Pyer Moss προτείνει μια εναλλακτική λύση σε μια εικονική εμπειρία που είναι προετοιμασμένη για την εποχή της κοινωνικής απόστασης: τα drive-in shows. Μια τέτοια εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τον Σεπτέμβριο, όπου θα φιλοξενεί και την πρεμιέρα του «American, also», μια ταινία μεγάλου μήκους που τεκμηριώνει τα δύο χρόνια που οδήγησαν στο brand Pyer Moss τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Kings Theatre στο Flatbush, στο Μπρούκλιν. Ένα τρέιλερ για την επερχόμενη ταινία ανέβηκε στον προσωπικό λογαριασμό Instagram του σχεδιαστή νωρίτερα αυτό το μήνα.

Την πρεμιέρα της Νέας Υόρκης θα ακολουθήσει μια σειρά drive-in προβολών σε πολλές πόλεις σε ολόκληρη τη χώρα, ακριβείς λεπτομέρειες θα κυκλοφορήσουν αργότερα αυτό το καλοκαίρι. Αν και ο Jean-Raymond δεν σκοπεύει να παρουσιάσει μια νέα συλλογή, θα υπάρξει σίγουρα μια ιδέα ρούχων στην εκδήλωση. Όπως και με τα προηγούμενα γεγονότα της Pyer Moss, η λίστα επισκεπτών θα είναι ένας συνδυασμός προσκεκλημένων και φίλων του brand, με ποσοστό εισιτηρίων να είναι διαθέσιμο και για το κοινό.

«Ήταν πάντα η αποστολή μας να δείξουμε τη σκέψη και την εργασία που υπάρχει πίσω από τη δημιουργία μιας συλλογής – επιβραδύνουμε την ταχύτητα του πόσο παράγουμε και βελτιώνουμε την ποιότητα αυτού που παράγουμε όλα αυτά τα χρόνια», δήλωσε ο Jean -Raymond μέσω email. «Αυτή η ταινία στοχεύει να δείξει την αγάπη και τη φροντίδα που δίνει όλη η εταιρεία μας σε κάθε στιγμή που δημιουργούμε και θα δείξει ότι εκτιμούμε τη μόδα ως μορφή τέχνης και εργαλείο επικοινωνίας που χρησιμοποιήσαμε για να ενθαρρύνουμε μια κοινότητα γύρω μας».

Με μόνο ένα απλό blue print για το άνοιγμα της Νέας Υόρκης, η τύχη της εβδομάδας μόδας παραμένει άγνωστη. Ανεξάρτητα από τα κυβερνητικά μέτρα που θα εφαρμοστούν εκείνη τη στιγμή,το πρότζεκτ του Jean-Raymond θα είναι περίπλοκη, τουλάχιστον, όσον αφορά στην τοποθεσία. Εκτός από ένα θέατρο στο Queens, δεν υπάρχουν άλλα driv-in στην πόλη. Χωρίς να αναφέρουμε το ζήτημα της μεταφοράς. Τούτου λεχθέντος, ο Jean-Raymond ήταν πάντα το είδος του σχεδιαστή που σκεφτόταν το ακατόρθωτο.

Με ακροατήριο 3.000 άτομα και μια χορωδία 70 και πλέον φωνών, η τελευταία του παράσταση δημιούργησε ένα νέο προηγούμενο στη μόδα, που συζητήθηκε στα social media πολλές εβδομάδες μετά. Εάν ο Ζαν-Ρέιμοντ μπορεί να το ξεπεράσει, θα ηγηθεί του δρόμου σε μια εποχή που ο κόσμος της μόδας χρειάζεται απεγνωσμένα λύσεις.
Το trailer της ταινίας: