Ιnstagram Runway για τον οίκο Gucci [pics]
Η μόδα και η Τέχνη βρίσκουν τον δρόμο
FASHION

Ιnstagram Runway για τον οίκο Gucci [pics]

Gucci: Ο διάσημος οίκος συμβαδίζει με τις εξελίξεις και προτείνει και αυτός μια εναλλακτική καμπάνια.

Gucci: Η μόδα έχει αλλάξει. Shows ακυρώθηκαν, collections δεν μπήκαν καν στην παραγωγή, επιχειρήσεις κλείνουν. Το social distancing έχει μπει σε όλους του τομείς της ζωής μας.

Έτσι οι σχεδιαστές και τα fashion brands βρήκαν νέους τρόπους για να προμοτάρουν τη δουλειά τους, κάνοντας πράξη το social distancing. Μετά το project που συμμετείχε η Cindy Crawford και τη φωτογράφιση μέσω FaceTime, αλλά και την καμπάνια Jacquemus με την Bella Hadid, η Gucci είναι η επόμενη. Το αποτέλεσμα; Στη νέα καμπάνια της, τα μοντέλα φωτογραφίζονται μόνα τους.

Για την Fall/Winter 2020 συλλογή του οίκου που παρουσίασε τον Φεβρουάριο, ο Alessandro Michele έδωσε πρωτοβουλία στα μοντέλα και έδειξε πως είναι τα backstage. Παρουσίασε δηλαδή, ένα fashion show όπου έδειχνε πώς είναι τα backstage σε μια επίδειξη μόδας. To χάος, οι γρήγοροι ρυθμοί, τα ρούχα που αλλάζουν τα μοντέλα με ταχύτητα φωτός, όλα ήταν «διαθέσιμα» στο κοινό.

Ο Michele τώρα, προσκάλεσε τα μοντέλα του να φωτογραφηθούν μόνα τους φορώντας τις δημιουργίες του οίκου. Τα self-portraits στην εποχή του Instagram είναι ο καταλληλότερος τρόπος προβολής μιας καμπάνιας την εποχή του social distancing.  Έτσι, τα μοντέλα φορώντας τις Gucci δημιουργίες τους φωτογραφίζονται μέσα στην καθημερινότητά τους, βουρτσίζουν τα δόντια τους, πλέκουν, κάθονται στις σκέπες των σπιτιών τους κλπ.

«H υπερβολή του υπερ-νατουραλισμού είναι κάτι στο οποίο πάντα στόχευα και τώρα προκύπτει ακόμα πιο αυθεντικά και πιο φανταστικά από πριν», αναφέρει σχετικά ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci. «Είμαι ευγνώμων γι’ αυτή τον ευρηματικό πειραματισμό γιατί ανέκτησε τη δύναμη του να ονειρεύομαι κάτι δικό μου».

«Η ομορφιά, μπορεί να προκύπτει αναπάντεχα μέσα από την ατέλεια, την έλλειψη ελέγχου», αυτό είναι και ένα από τα βασικά concept της καμπάνιας.

Read more