
Burberry: Ένα φαντασμαγορικό show μέσα στο δάσος, χωρίς θεατές
Burberry: Ο διάσημος οίκος παρουσίασε τη συλλογή SS 21 όπως είχε προαναγγείλει, κάπου στη βρετανική εξοχή.
Burberry: Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου ο αγγλικός οίκος παρουσίασε ζωντανά, μέσα από ένα digital show, τη συλλογή του για την περίοδο Spring/Summer 2021.
Το show είχε τα χαρακτηριστικά μιας καλλιτεχνικής παράστασης καθότι ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Riccardo Tisci, συνεργάστηκε με την παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνιδα, Anne Imhof, για τη δημιουργία του.
Το shοw του οίκου Burberry ήταν ένα οπτικοακουστικό θέαμα σε ένα πολύ εντυπωσιακό σκηνικό στην καρδιά ενός δάσους λίγο έξω από το Λονδίνο. Άλλωστε όλα τα fashion houses έχουν προσαρμόσει τις επιδείξεις τους στα νέα δεδομένα με limited edition λανσαρίσματα, σε καμπάνιες που φωτογραφήθηκαν από το σπίτι, show με ελάχιστους θεατές που θυμίζουν περισσότερο performance παρά επίδειξη μόδας και διαδικτυακά events.
Η κάμερα κινηματογραφούσε τα μοντέλα να ετοιμάζονται σε ένα κλειστοφοβικό δωμάτιο με καθρέφτες λίγο πριν ξεχυθούν στην ελευθερία της φύσης. Μάλιστα η Anne Imhof, τραγουδά κατά τη διάρκεια του show.
Για το show ο οίκος επέλεξε τη διαδικτυακή πλατφόρμα, Twitch. Μάλιστα είναι το πρώτο brand που συνεργάζεται με το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για να παρουσιάσει μία ζωντανή ροή της επίδειξης μόδας.



Η συλλογή αποτελείται τόσο από ουδέτερα, όσο και από έντονα χρώματα και από πλήθος σχεδίων και υφών, από απλά ready to wear, μέχρι glam φορέματα με μεταλλικές και λαμπερές λεπτομέρειες, έλαβε χώρα σ’ ένα δάσος στη Βρετανική ύπαιθρο, που αποτέλεσε το ειδυλλιακό σκηνικό γι’ αυτήν την παράσταση.


Ο ίδιος ο καλλιτεχνικός διευθυντής περιέγραψε τη συγκεκριμένη συλλογή του ως την πιο προσωπική για τη Burberry. Την εμπνεύστηκε και τη δημιούργησε κατά τη διάρκεια του lockdown, όταν αποφάσισε να μείνει μαζί με τη μητέρα του στο σπίτι της κοντά στη λίμνη Como.



Το μοτίβο του ωκεανού, που ενέπνευσε τον Tisci ως μια αλληγορία της αίσθησης πνιγμού αλλά και ελευθερίας όταν βγεις στην επιφάνεια αποτυπώθηκε με έντονο μπλε σε prints και υφές, με ισχυρές δόσεις denim και αδιάβροχα, ενώ λευκά polo, δίχρωμες καμπαρντίνες και λαμπερά party dresses αντιπροσώπευαν το πιο posh στοιχείο της συλλογής.
«Ως άνθρωποι, είχαμε πάντα μια βαθιά συγγένεια με τη φύση. Έπρεπε να σεβαστούμε και να βασιστούμε στη δύναμή της για την ίδια μας την ύπαρξη, ενώ θαυμάζουμε την εξαιρετική ομορφιά της. Ειδικά πρόσφατα, όλοι θέλαμε να ξανασυνδεθούμε. Γι’ αυτήν την παράσταση, ήθελα να γιορτάσω αυτά τα συναισθήματα ενώνοντας την κοινότητά μας. σε μια δημιουργική εμπειρία που λαμβάνει χώρα μέσα στο όμορφο, φυσικό τοπίο της Βρετανίας», είπε ο ίδιος ο creative director.