Το ρύζι Unkle Ben’s αλλάζει λογότυπο για να μην προάγει ρατσιστικά στερεότυπα
Φεύγει ο θείος Μπεν
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ρύζι Unkle Ben’s αλλάζει λογότυπο για να μην προάγει ρατσιστικά στερεότυπα

Η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ και το κύμα των έντονων διαμαρτυριών, έκανε πολλές εταιρείες να αναθεωρήσουν πρακτικές, τρόπους παρουσίασης αλλά και λογότυπα που έχουν επικριθεί για τη διαιώνιση ρατσιστικών στερεοτύπων.

Μια από αυτές είναι και η ιδιοκτήτρια εταιρεία του ρυζιού Uncle Ben’s, Mars Inc., η οποία σχεδιάζει να αλλάξει την ταυτότητα της μάρκας του γνωστού ρυζιού.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο CNN, σε μια δήλωση στον ιστότοπό της την Τετάρτη, η εταιρεία έγραψε ότι «τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξελιχθεί η μάρκα του Uncle Ben, συμπεριλαμβανομένης και της οπτικής ταυτότητάς της. Δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιες θα είναι οι ακριβείς αλλαγές και το χρονοδιάγραμμα, αλλά αξιολογούμε όλες τις δυνατότητες».

Σύμφωνα με τον ιστότοπο του θείου Μπεν, το όνομα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1946. Αφορά έναν μαύρο αγρότη γνωστό ως θείο Μπεν, ο οποίος διακρίθηκε στην καλλιέργεια ρυζιού. Ο άνθρωπος που απεικονίζεται βέβαια στο λογότυπο είναι «ένας αγαπημένος σεφ του Σικάγου και σερβιτόρος που ονομάζεται Φρανκ Μπράουν», αναφέρει η εταιρεία.

Ωστόσο, η λέξη θείος/θεία θυμίζει ότι κάποτε οι λευκοί του Νότου αποκαλούσαν έτσι τους μαύρους ηλικιωμένους, επειδή δεν ήθελαν να χρησιμοποιήσουν γι΄ αυτούς τις λέξεις «κύριος» και «κυρία». Στο πλαίσιο των αντιρατσιστικών κινητοποιήσεων που λαμβάνουν χώρα παγκοσμίως η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει την ταυτότητα του γνωστού ρυζιού, συμβάλλοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο στην εξάλειψη των ανισοτήτων.

Την ίδια στιγμή, και άλλες εταιρείες αποσύρουν λογότυπα που χαρακτηρίζονται ρατσιστικά, στον απόηχο της δολοφονίας του Τζορτζ Φλόιντ. Η εταιρεία Quaker Oats αποφάσισε να αποσύρει το λογότυπο της Θείας Τζενίμα (Aunt Jenima), το οποίο διατηρούσε εδώ και 130 χρόνια στις συσκευασίες της.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Καθώς εργαζόμαστε με σκοπό να οδηγηθούμε στη φυλετική ισότητα μέσω από αρκετές πρωτοβουλίες, πρέπει επίσης να ρίξουμε μια προσεκτική ματιά στις μάρκες μας και να διασφαλίσουμε ότι αντανακλούν τις αξίες μας και συμφωνούν με τις προσδοκίες των πελατών μας».

Read more

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τik Tok – Τραμπ: Γιατί θέλει να το απαγορεύσει στις ΗΠΑ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αγία Σοφία: Η προκλητική σέλφι στο τυρκουάζ χαλί που προσβάλλει τους πιστούς [vids & pic]

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ντόναλντ Τραμπ: Βόμβα από τον Αμερικάνο Πρόεδρο - Ζητά αναβολή των εκλογών του Νοεμβρίου

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Λίστα Forbes: Η τεχνολογία στην κορυφή - Ποια είναι τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο για τo 2020

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κορονοϊός: Σε ποιους χώρους είναι υποχρεωτική η μάσκα από σήμερα - Προσοχή στα πρόστιμα

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Χαρδαλιάς: Υποχρεωτική χρήση μάσκας για εργαζόμενους και καταναλωτικό κοινό σε ΔΕΚΟ, τράπεζες και καταστήματα τροφίμων [vid]

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κορονοϊός μάσκες: Σχεδόν σίγουρη η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους - Σήμερα οι ανακοινώσεις [vid]

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Κορονοϊός γάτες: Κατοικίδιο στη Βρετανία βρέθηκε θετικό στον ιό