Συνεργασία Gucci Snapchat: Μέσω της εφαρμογής οι snapchatters θα δοκιμάζουν τα πιο iconic παπούτσια του οίκου
Νέες δυνατότητες, νέες συνεργασίες
DIGITAL

Συνεργασία Gucci Snapchat: Μέσω της εφαρμογής οι snapchatters θα δοκιμάζουν τα πιο iconic παπούτσια του οίκου

Συνεργασία Gucci Snapchat: Ο οίκος Gucci συνεργάζεται με τη διάσημη εφαρμογή ώστε να μπορούν οι χρήστες της να δοκιμάσουν τα πιο iconic παπούτσια του.

Συνεργασία Gucci Snapchat: H Snapchat έχει πλέον ενώσει τις δυνάμεις της με τους Ιταλούς γίγαντες της μόδας, τον οίκο Gucci, για να φέρει στους Snapchatters της τέσσερα διαφορετικά ζευγάρια παπουτσιών.

Τα δύο νέα φίλτρα της εφαρμογής, το καθένα με δύο ζευγάρια παπουτσιών, θα δώσουν στους fashionistas την ευκαιρία να δοκιμάσουν μερικά από τα νεότερα προϊόντα της μάρκας και αν τους αρέσουν να προχωρήσουν σε αγορά απευθείας από την εφαρμογή.

Τα φίλτρα αυτά, σε συνδυασμό με τις διάφορες τεχνολογικές εξελίξεις που ανακοινώθηκαν στη διάσκεψη Snap Partner Summit τον Ιούνιο, είναι ακριβώς αυτό που μπορεί να περιμένει ένας χρήστης στο εγγύς μέλλον.

«Όλη η βιομηχανία γνωρίζει ότι η δοκιμή επαυξημένης πραγματικότητας θα είναι απίστευτα σημαντική για το μέλλον του εμπορίου και μετά από πολλά χρόνια επενδύσεων στο χώρο, είμαστε υπερήφανοι που το μοιραζόμαστε με τους Snapchatters μας συνεργαζόμενοι με μια μάρκα που αγαπούν», δήλωσε ο Selby Drummond, Επικεφαλής της Μόδας και Ομορφιάς, της Snap Inc.

Όπως είπε ο SVP της πλατφόρμας Eitan Pilipski, το Snap ML πρόκειται να διευρύνει το φάσμα των δυνατοτήτων και να αυξήσει τη διαδραστικότητα μεταξύ προγραμματιστών και χρηστών στην κοινότητα Snapchat. Η συνεργασία Gucci και Snapchat είναι η επιτομή αυτού.

«Όλη η βιομηχανία γνωρίζει ότι η δοκιμή επαυξημένης πραγματικότητας θα είναι εξαιρετικά σημαντική για το μέλλον του εμπορίου», και αυτή η συνεργασία με την Gucci είναι απλώς η αρχή. Οι Snapchatters αναζητούν ενεργά όλο και περισσότερους τρόπους για να αλληλεπιδράσουν με διάφορα brands στην πλατφόρμα μας και είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που βοηθάμε συνεργάτες όπως η Gucci να συνδεθούν μαζί τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», δήλωσε ο Drummond.

Οι δύο μάρκες είχαν συνεργαστεί στο παρελθόν και ο Gucci ήταν χορηγός για τα έξυπνα γυαλιά Snapchat περιορισμένης έκδοσης.

Photo by Laura Chouette on Unsplash

Read more

DIGITAL

Twitter: Ετοιμάζει νέες συνδρομητικές λειτουργίες

DIGITAL

metoo.gov.gr: Η ελληνική πλατφόρμα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός για καταγγελίες [vid]

DIGITAL

Γερμανία: Καθιερώνει πιστοποιητικό εμβολιασμού για κινητά τηλέφωνα

DIGITAL

Apple: Το νέο της emoji αντικαθιστά την καθιερωμένη σύριγγα και βάζει για τα καλά το εμβόλιο στη ζωή μας

DIGITAL

Βιντεοπαιχνίδια: Πως επηρεάζουν τα αγόρια και πως τα κορίτσια - Ποια κινδυνεύουν περισσότερο από κατάθλιψη

DIGITAL

DNA: Η αλυσίδα της ζωής στην καλύτερη εικόνα μέχρι τώρα

DIGITAL

Θερμοηλεκτρικό δαχτυλίδι: Φορτίστε τiς συσκευές με το σώμα σας - Μετατρέπει το ανθρώπινο σώμα σε «μπαταρία»

DIGITAL

TikTok: Παγώνει η πώλησή του - Ο Τζο Μπάιντεν βάζει την απόφαση στο συρτάρι